söndag, december 31

2006 är slut, länge leve 2007!

Så idag är det då den sista dagen på 2006.

Ett mycket bra år för min del. Många nya vänner och mycket festande, men även ett fast jobb. Detta är faktiskt årsdagen av denna anmärkningsvärda händelse ;)

De flesta tidningar gör ju tio i topp-listor och liknande i dessa tider men jag tänker hoppa över sådant trams. Jag vill bara tacka er allihop för allt roligt och tokigt vi hittat på och att vi fortsätter precis likadant även nästa år! Hoppas ni får ett riktigt gott nytt år!

Själv konsumerar jag just nu Resorb, vis av hur det brukar sluta denna kväll :P (Jag älskar Wikipedia, man kan länka till vad fan som helst :)

Men så fort tvätten har torkat bär det av ut i vinternatten, so long och syns nästa år..

1 kommentar:

Kanna sa...

Grattis till årsdagen! :)

Lycka till i på det nya året nu, eller vad man nu ska säga ;p

Ha det bäst!
kram på dig