tisdag, december 19

Julen närmar sig, och tomten är ond

Jag tänkte att jag kanske skulle presentera mig. Jag är då Sebastian, jobbar som programmerare på ett mycket härligt statligt verk där allting går precis så snabbt som man kan tro om ett statligt verk. Anyway, jag är en go kille vars största hobby nog är att dissa världen, säga konstiga saker vid fel tillfälle samt skratta åt mina egna skämt.

Nog om mig själv.

Jag tänkte berätta lite om helgen som varit om ingen har några invändningar. Inte det? Ok skyll er själva..

Fredagen spenderades ute i sumpan hos J nere på kvarterskrogen. De har nyligen fått nya ägare och verkar vilja ta krogen från alkishärbärge till ställe som serverar riktig mat, typ pizza (det verkar som de fortfarande tänker behålla kareoken, bra). Servitrisen var i alla fall denna kvällen grymt flörtig, bjöd på jordnötter och var allmänt övertrevlig. Vi var ju inte sämre vi såklart, men när hon för tredje gången kom och skulle ge oss påfyllning sträckte hon sig långt över bordet för att servera mig först (flörtig som man e :P). Givetvis tappade hon kontrollen över brickan och lyckades välta alla ölflaskor på hela bordet, strike! Otroligt kul för R och J blev väldigt blöta bägge två. Kvällen slutade med att jag släpade med R till BK.

Dagens quote: "Detta är nästan bättre än sex" (om Big King XXL)


Lördagen spenderades på Debaser då vi lyssnade på Pluxus, den kortaste spelning jag kan minnas jag varit på. 30 minuter hallå! Dryga var de också, men musiken var ju bra den korta tid de spelade. Synd bara att de knappt hann börja innan det var slut.

Dagens quote: "Men vilka är reglerna för onani-kull?"


Idag var vi på Landet och såg indiekören framföra "Christmas life is rubbish". Jag måste säga att jag håller med. Lite väl många och stela indiemänniskor för min smak men vi hade kul ändå. Det brukar i och för sig sällan vara ett problem. Massmessning runt samma bord är ju tex aldrig fel, eller vad sägs om ett band som delar ut jäger till hela publiken, kan bara bli plus i kanten.

Dagens quote: "På julafton är det bara en vecka kvar till nyår. Då man super ner sig redan innan 12, tappar ena skon i snön och kan glömma att få tag i en taxi hem"


Nåväl detta får räcka för ikväll, ha det gött.

S

6 kommentarer:

Tildie sa...

Härligt att du kommit igång med ditt bloggande nu.
Låter som att du haft en kul helg! :)

Kanna sa...

Hejsan Hallå!:D
Har du införskaffat dig en ny frilla? Det såg fint ut på ditt kort iaf ;)

Verkar som du haft en stört skön helg :)

Ha det bra:D

kramar/Amanda

Sebastian sa...

Hej hej det var inte igår! :)

Tack, jo fast nu är det längre igen.. det jäkla håret växer för fort :P

Japp det var kul fast varje helg e ju kul på sitt sätt, alltid händer det nåt :)

Hur är det med dig? Du får ta dig ur lunarträsket och starta en blogg du med! ;)

Detsamma!
kram

Kanna sa...

Nää, det var det verkligen inte!

Kan tänka mig att det växer fort:p Men du har inte sett mig sedan jag klippte av håret eller hur? - Det är ju snart ett år sedan. Shit vad tiden går fort.

Med mig är det bara bra:) Men jag är så dålig på att blogga, så jag håller mig nere i lunarträsket, du borde gå med oss istället;p

Kram på dig och Gott Nytt år:D

Sebastian sa...

mm, det måste varit 1 1/2 halvt år sedan va? Jesus tiden går verkligen fort.. Vore kul att ses nån gång :)

Så du har klippt av dig håret? Nu blir man ju nyfiken på hur det ser ut såklart!

Nä min lunartid är förbi, loggar in ibland för att behålla kontot men inte mer än så.. men har du nån msn?

Kram och Gott nytt år! :D

Kanna sa...

Nu har jag ju iaf skaffat blogg, är jag inte duktig?;)

Självklart har jag msn, bomullen@hotmail.com :)

kram/ Amanda